Spectacol pentru copii si parinti

21 septembrie este ziua scenei pentru Chilli Ramirez. Iese în lume, la vedere.  De auzit s-a auzit până acum pe cd în interpretarea creatorului său, Ioan Gyuri Pascu. De văzut, însă, nu s-a văzut decât prin ochii şi talentul celor două ilustratoare ale cărţii “Aventurile lui Chilli Ramirez”: Anastasia Soleanu şi Iarina Pascu.

Dacă am emoţii? Poate că am. Nu-mi dau seama. Îmi voi da seama de-abia după ce va fi trecut spectacolul de mâine-azi.  Şi dacă începe la ora 18.30, cu siguranţă nu-mi voi da seama de emoţii decât cândva, după ora 19.

Important este să ne bucurăm, să dăruim cu drag. Echipa să fie echipă, ca să poată face echipă cu spectatorii mici şi mari.

Aşa că, deschidem braţele larg şi cuprindem eterul cu iubire, dăruim tot ce putem dărui şi primim, la fel,  tot ce putem primi.

Succes Aida Avieriţei, Jennifer Corrales, Alexandru Sinca, Sorin Şaguna şi Ioan Gyuri Pascu! Ah, da: şi Danielei Marin!

invitatie spectacol fara rama

Leave a Reply

