Haiducii lui “Sapte-cal”

blogul lui gyuri

Haiducii lui „Sapte- Cal”

Cine sunt,în accepţiunea mea, haiducii? OAMENII LIBERI! Cine e „Sapte- Cal”? Anul 2014!Numerologic( nu mă pricep la numerologie),2014 este 7.Calcul simplu:2+1+4=7.Eu,de când mă ştiu,am iubit numărul 7.Incet-încet am descoperit de ce.Sunt sapte note principale în muzică si Universul,după 7 zile de creaţie,se cântă pe sine.Ce este universul? Energie.Energia Universala se cântă 7 zile din sapte, cu cele 7 note principale.Omul,care e universul în miniatură se cântă prin cele 7 chakre principale,care asigură ,ca receptori,transformatori şi emiţători armonia omului cu el însuşi şi cu Cerul.

7 taine creştine,7 arte…frumos numărul 7!Eu îl mai văd şi ca pe degetul ce atinge orizontul,la uşa Infinitului ce l-a răsturnat pe 8.N-oi fi eu în al nouălea Cer,acum când scriu,da’ nici în al şaptelea nu e rău!

Zodiacul chinezesc zice că e anul calului( mai de prin februarie).Nu sunt astrolog,nici,mă scuzaţi, futurolog,dar iubesc animalul cal.Pentru mine calul înseamnă trei lucruri fundamentale…

View original post 107 more words

One thought on “Haiducii lui “Sapte-cal”

  1. Mi-au mers la suflet cele scrise!!! Multumesc pt . ca mi-ati inseninat dimineata cu drag 2na.

    În Joi, 2 Ianuarie 2014 1:36:40, daniela maria marin a scris: WordPress.com daniela maria marin posted: ” “

    Like

    Reply

Leave a Reply

