Moş Nicolae

Nu l-am aşteptat pe Moş Nicolae. Pur şi simplu mi s-a părut că venise cu mult înainte. Primisem deja prea mult, ce să mai aştept? Cum să mai vreau şi altceva?… E-adevărat, ce am primit, am dăruit. De-aceea cred că a vrut să fie sigur că de data asta voi păstra. Aşa că, mi-a trimis un trandafir!  Roşu. Şi nu mi-a trimis doar mie. A bucurat toate inimile feminine din echipa Eternului Spectator. A pus trandafiri în mâinile lui George şi-n mâinile lui Iulian şi ne-a îmbrăţişat. Ne-am bucurat cu toţii. Şi fete, şi băieţi. Ne-au luminat gândul şi fapta. Ne-au născut emoţii. Toate s-au adunat într-un trandafir.

Nu-i aşa că atunci când ne-adunăm, cu sinceritate bucurându-ne de NOI, se mai naşte câte-o stea?… “Din doi se face UNUL!” … Noi suntem şapte! Şi din şapte vom deveni UNUL-UNA.  Avansăm pe-acest drum. Lumina răsfrântă în şapte culori este lumina din Lumină. Binecuvântările ne mângâie şi ne-nconjoară. Suntem aproape.
Cu iubire şi recunoştinţă.

rose

Leave a Reply

