De trei ori!

Interesante ultimele 24 de ore! Aseara, la ora 19, m-am prezentat in Libraria Bizantina la intilnirea cu “Librar pentru o zi” invitat fiind Ioan Gyuri Pascu. In calitate de librar, trebuia sa faca si recomandari de lectura. Sa-si recomande propriile carti, nu-i vine usor nimanui. Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca fiecare creator asteapta sa vorbeasca altii despre lucrarile sale, nu el insusi. A vorbi despre ceea ce ai creat este ca si cum te-ai detasa de tine insuti, de propria ta creatie pentru a o vedea din afara. A pomenit Gyuri si despre cele 6 carti ale sale, dar a pomenit si despre Letting Go- Calea renuntarii, precum si de cele doua volume ale colectiei “NOI in secolul XXI“. Care ar fi legatura dintre toate aceste carti?  ADEVARUL, ONESTITATEA, IUBIREA, precum si renuntarea la ego-ul doritor si plin de asteptari in favoarea SINELUI ce se “coboara prin pilnia din virful capului”, cum spunea aseara Gyuri Pascu, explicind celor prezenti de ce sint cartile sale atit de mici ca numar de pagini. “Am scris cartea In cautarea Armoniei in 3 zile. Dupa aceea, am vrut sa mai adaug ceva, ca mi se parea prea subtire. Dar nu am mai primit nimic. Gata. Atit fusese.”

Deci, aseara a pomenit Gyuri Pascu de NOI in secolul XXI -volumul 2, azi dimineata am fost invitate de Raluca Radulescu la Radio Romania Cultural sa vorbim putin noi, autoarele, despre aceasta carte si, iata, tot azi a publicat si Revista Mala Hierba prezentarea sau recomandarea sa pentru aceeasi carte! Interesant! De trei ori si inca nu s-au incheiat cele 24 de ore! Asa cum spune Daria Ganescu in carte si in spectacol: De trei ori.Acum nu mai ai loc de-ntors. Orice vei face de acum înainte, va fi în folosul adevărului, va avea scopul să te ajute să vezi adevărul. Fără menajamente, fără poveşti, fără ocolişuri. ” Si exact asa imi doresc si eu, ca ne vom putea bucura de viata noastra pusa in slujba adevarului si a iubirii. NOI TOTI!

IMG_20150211_19123110710229_749555721799785_2765962938666421070_o afis gyuri

One thought on “De trei ori!

Leave a Reply

