Soarele si 1 ianuarie 2016

Soarele din prima zi a lui 2016!

Cer senin, friguţ, soare bucuros!

Aşa mi-a spus mie: “Să ne bucurăm! Atât cât suntem împreună, să ne bucurăm. Acum.“

Îmi place imaginea asta de pasăre care, firesc, se asociază în mintea mea cu ideea de spirit, de călătoria spiritului prin spaţiul infinit al iubirii.  O fi fiind iubitul meu din Soare 😉 care-mi tot spune să mă bucur de fiecare clipă şi să-i dau şi lui mai multă atenţie, nu doar pământenilor…  O fi fiind, nu zic, vreun Hyperion ascuns pe-acolo…  🙂 Atunci el este şi aici, deja.

Când ne unim cu Soarele, când ajungem acolo, în inima lui, măcar şi cu o parte din conştiinţa noastră, cu-o parte din sufletul nostru,  nu mai suntem nici grei, nici trişti, nici în lipsuri sau nevoi. Suntem o lumină blândă şi-atât de iubitoare! Nu mai e loc de nicio umbră, de nicio teamă. Pentru că în dulcea lumină nimic nu poate fi altceva decât iubire. Dincolo de ştiinţele exacte, Soarele este chiar inima noastră. Inima care pompează întruna pentru ca viaţa să-şi continue curgerea. Eu aşa cred.

Hai să ne-ntâlnim în Soare! După aceea mai vedem noi încotro o luăm! 😉

Pacea vine din iubire. Din această dăruire blândă, caldă, fără de condiţii.

IMG_20160101_125406

One thought on “Soarele si 1 ianuarie 2016

  1. Pingback: Soarele si 1 ianuarie 2016 | blogul lui gyuri

Leave a Reply

