Arta de a oglindi sau cum se poate irosi darul

Eu n-am făcut altceva decât să-ţi stau in faţă ca o oglindă. Toate aceste lucruri pe care le-am spus, au fost extrase din tine, proiectate de lumina sufletului tău în suprafaţa oglinzii ce sunt eu. Lumina sufletului a proiectat ceea ce avea nevoie să recunoască, să-şi amintească conştienţa ta. Şi asta este o artă.

Dezvoltare spirituala - Spiritual Development

12 februarie 2014

–          Dar eu am vrut să fac bine! Numai bine. Cum poţi să spui că am greşit?

–          Chiar şi dacă nu ţi s-a cerut în mod explicit să ajuţi?

–          Uneori, da.

–          Ei bine, acelea se numesc excese şi intruziuni, incălcarea liberului arbitru şi intervenţie în karma persoanei, prin urmare acumulare de greşeli în sacul tău.

–          Bine, dar dacă oamenii nu ştiu ce li se întâmplă, dacă eu văd şi am aceste daruri, ce să fac atunci cu ele? Să nu fac nimic?

–          E suficient să fii tu lumină şi iubire şi s-o răspândeşti continuu, peste tot în jurul tău. Să foloseşti darurile atunci când este cazul este o mare artă. Să te abţii de la a crede că poţi fi de vreun folos atunci când ajutorul nu este cerut este un semn de înţelepciune. Ştii, precum proverbul cu tăcerea de aur. Pentru…

View original post 807 more words

Leave a Reply

